Värdelöst vetande

Igår fick jag en utmaning av Mirre. Eftersom jag vanligtvis fokuserar mer på bild än på text i min blogg så tänkte jag nappa på hennes förslag: Att skriva fem saker ni inte visste om mig. Jag vet att många av mina kompisar läser bloggen och de vet redan allt om mig, så detta blir för er andra bloggare:

1. Hcp 11 i golf
Jag kanske inte ser ut som en typisk golfspelare, men jag har spelat golf sen jag var 8-10 år och tävlat ganska mycket. Jag har hcp 11.

2. Otålig
Om jag har fått något för mig, då är det liksom bara det som gäller. Jag glömmer allt annat omkring mig. Som detta t ex. Eller om vi bestämt oss för att resa nånstans. Då kan jag ägna timmar åt att googla upp det på nätet, och tar fram all information som behövs. Mailar och sitter och väntar på svaret helt som besatt. Och vill boka in det direkt.

3. Rädd för katter
Ända sen jag blev skrämd av en katt som barn, så har jag riktigt ogillat katter. Men så fick vi nya grannar med en katt som kom och hälsade på oss då och då. Plötsligt fick vi kontakt, min rädsla försvann och idag har vi en egen liten Sigge här hemma.



4. Komplex
När jag var yngre hade jag enorma komplex för min längd (158 cm) och min ganska stora rumpa, antagligen för att någon retade mig för det när jag var yngre. Idag är idealet lite annorlunda och jag är mer stolt över mina former. Dessutom har rumpan fallit ner lite mer sen jag fick barn :) Fast jag önskar fortfarande att jag vore längre!

5. En annan sida av mig


Livet handlar inte bara om "dagens"-bilder. Såhär kan jag också se ut ibland. I myskläder tillsammans med mina älskade barn.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh vad roligt att du antog och vad roligt att läsa, så skönt att även ha en modesida samt en avslappnad sida då man inte bryr sig alls sådär, jag älskar att gå strosa i slapparkläder. Sådan kofta har jag med =D, nu passar den ej längre dock, men tycker att de är fina.



Kul att du är så duktig i golf, samt jag gillar inte heller katter, eller de verkar inte gilla mig, för de riffs och fräser



Tack för du antog

2012-03-07 @ 18:28:18
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0