Klänningsrapport från röda mattan

Har inte hunnit se alla outfits men här kommer lite bilder på vad jag tyckte var snyggt under nattens Oscarsgala:



Det var mycket röda klänningar. Själv är jag inte så glad för rött men hade jag varit brunett så kanske? Både Anne Hathaway och Sandra Bullock körde på den bleka looken med läppstift som matchade klänningen.





Penelope Cruz var hur fräsch som helst trots att hon nyligen fött barn. Men Javier Bardem kanske borde hålla tillbaka hästgarvet lite? ;-) Matthew McConaughey har en fantastiskt snygg flickvän, Camila Alves, som strålade i en helsvart blåsa.





Här är de två som jag tyckte var snyggast: Scarlett Johansson i Dolce Gabbana-spetsar och Gwyneth i enkel men ack så smashing Calvin Klein-dress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0