Packlista



Jag är en typisk listskrivar-nörd, såväl privat som i jobbet. På så sätt känner jag att jag har kontroll över min tillvaro och slipper oroa mig så mycket. När jag ska resa någonstans så har jag ett Excel-ark där jag skriver ner allt från rese-outfit till olika kombinationer, samt vad jag ska köpa för kul grejer när jag är på resmålet.

Därför gillar jag också att läsa artiklar om vad kända människor packar ner när de ska resa nånstans. I InStyle hittade jag en artikel om Rory Tahari som är gift med designern Elie Tahari, hon har skrivit en bok som heter "Lists for Life" och denna finns även som iPhone-app vilken jag givetvis laddat ner för 15 kr. Ska bli spännande att jämföra denna med mitt eget lilla system nu är jag snart ska börja packa för Marbella.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken kul idé! Från en annan som också skriver packlistor;-) tack för en kul blogg! Åsa

2011-04-25 @ 21:36:20
URL: http://tomeandyou.blogspot.com
Postat av: Annika

Roligt att du hittat hit Åsa!

2011-04-26 @ 09:28:15
URL: http://soulcityguide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0