Hattbestyr



Läste för någon vecka sen på Josephine Bornebusch blogg att hon tvekar om att bära hatt. Jag kan inte annat än att hålla med henne. Jag tycker det är så coolt med LA-tjejerna som springer omkring i jeansshorts och hatt, eller en slapp klänning med hatten nonchalant nertryckt på huvudet.

Själv har jag aldrig burit hatt mer än på studenten, och så i somras köpte jag denna. Har använt den på landet som här ovan, och en gång när vi drack vin på terassen på jobbet. Jag jobbar verkligen på att känna mig bekväm i den. Känns som om man måste vara allvarlig för om man skrattar i den så ser man ut som en karikatyr. Hmmm, fortsättning följer om detta i-landsbroblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0