Chanel-ish

Äntligen hittade jag en tweedkavaj i Chanelstil! På Lindex rea dessutom. Hur stylar man den nu då? Med något rockigt eller vardagligt som bryter den damiga looken. Jag tänker ha den när vi ska på fest imorgon, så jag letar stylingtips just nu.



Här kommer lite inspiration:


Tillsammans med bikerjeans. Från elle.com


Snyggt med randigt till.


Eller med en tunn chambrayskorta.


Gammal bild plåtad på Gansevoort Hotel i Miami, där jag själv bodde för 1,5 år sen. Älskar denna outfit!


Om man bara hade en i turkos (Tory Burch), eller rosa... Snyggt med shorts till.

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Snyggast till slitna jeans och silverjeansen.

2012-01-07 @ 11:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0