Blomsterprakt

Jag vet inte om det är längtan efter våren eller så har jag blivit galen... Jag älskar Célines blommiga byxor... Jag hade nog inte vågat köra hela kitet med tröja och jacka till, men endast byxorna med svart till - ja tack!







Budgetalternativet finns hos Lindex för 399:- (synd att det inte är mer rosa i mönstret...)
Ljusblått/vitt från Vanessa Bruno Athé/net-a-porter
Midsommarblomster från Dolce Gabbana/net-a-porter
Och min andra favorit från Stella McCartney/net-a-porter

2 första bilderna från fgr och style.com

Kommentarer
Postat av: Emma Jeppsson

Heej Annika!!!



Så roligt att ses idag :)

Vilken underbar blogg du har, den här kommer jag följa!! Massa roliga tips för en mode intresserad!! :)



Vi hörs och ses!



/Emma

2012-02-16 @ 21:19:30
URL: http://zorros.blogg.se/
Postat av: Annika Soulcityguide

Tack Emma! Vi kommer absolut följa dig och Zorro :)

2012-02-16 @ 22:38:12
URL: http://soulcityguide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0