Perfekt väder för bröllop

Igår var vi på Helenas och Jespers härliga svenskt-grekiska bröllop som var fullt av glädjetårar, skratt, dans och OPA!

Jag hade min Lanvin for HM-klänning för första gången och var lite besviken på passformen. Kändes som den inte var gjord för kurviga höfter som jag har. Men det spelade ingen roll, jag hade hur kul som helst!







En suddig bild av kärlek.




Oklart om Madde har snott bordsdekorationen och gjort sig en liten hatt?




Finaste snygg-Åse som är mina döttrars kusin och gudmor.



Snyggt med blush och svart!

Kommentarer
Postat av: Loretta

....shit, så snygg du var i din klänning...

2011-05-01 @ 14:02:22
Postat av: Loretta

....shit, så snygg du var i din klänning...

2011-05-01 @ 14:02:44
Postat av: Annika

Tack Loretta!!!

2011-05-01 @ 15:45:18
URL: http://soulcityguide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0