Sökes: Läppglans med SPF 15

Jag har haft en favorit väldigt länge och det är Bobbi Browns Lip Tint SPF 15. Nu har de lagt ner produkten och jag är på jakt efter ny variant. Jag måste ha solskydd på läpparna i solen annars riskerar jag fula utslag för att uttrycka det milt. Någon som vet?



Jag har googlat lite och kollat på KICKS. Det bästa jag hittat är de från Clinique och Smashbox. Smashbox Limitless Long Wear Lipgloss SPF 15 ska tydligen sitta upp till 6 timmar så det kanske är den jag ska prova? Cliniques är lite för kladdig, håret fastnar på läpparna hela tiden. Kiehl's variant är inte tillräckligt glossy glossy, och Bobbi Browns nya Lip Shine SPF 15 har alldeles för mycket pigment. Oj vilket i-landsproblem.


Kommentarer
Postat av: Anette

Jag röstar för smashbox ;-)

2011-03-09 @ 07:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0