New York Rooftops





Snart kommer en ny bok av den franske fotografen Charles de Vaivre: New York Rooftops. (Hittade inlägget på Trendland) Finns det nåt härligare ämne att göra en bok om?

När jag är i NYC kollar jag gärna och ofta upp längs fasaderna, vem är det som bor där? Och när man står högt uppe i sitt hotellrum eller en rooftop bar, så drömmer jag mig bort när jag ser dessa fantastiska takterasser...

Vår egen trädgård är helt inbyggd, och ibland kan man få känslan av att faktiskt befinna sig högst uppe i just en rooftop garden. Kolla bara:



Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Hej hej vad spännande dina poster är! kommer verkligen att läsa dina inlägg lite mer! :) Ha en trevlig vardag =P

2011-06-30 @ 17:27:03
URL: http://jade.se/paketresor
Postat av: Annika

Tack Linda! Ha en bra dag du med:-)

2011-06-30 @ 21:07:02
URL: http://soulcityguide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0